יו"ר 'דגל התורה' בבית שמש: "בלוך איחדה את כולם נגדה"

אבי יעקב No Comments on יו"ר 'דגל התורה' בבית שמש: "בלוך איחדה את כולם נגדה"

ישראל סילברסטיין, יו"ר 'דגל התורה' בבית שמש בתוכנית 'עניין מקומי': "עליזה בלוך רכבה על חסר מבני ציבור ברמה ג2, זה מה שהביא לעלייתה. הצליחה לאחד את כל העיר נגדה, זה מתבטא בקריסת התחבורה הציבורית. המשחק הוא לא משחק עצמאי, צריך לדעת לעבוד עם שותפים. למה שרת התחבורה לא הובאה לכאן?".

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר דגל התורה בית שמש, ישראל סילברסטין אומר בראיון לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן בתוכנית 'עניין מקומי': "יש בדגל התורה מנגנון להכרעת הדברים, רבני העיר, גדולי התורה וחברי הכנסת. כשיחליטו, המועמד יכבוש את ראשות העיר. אשאל את ראש העיר עליזה בלוך מדוע היא לא מתמודדת בכל עיר חרדית אחרת? בעיר בית שמש היא יכולה להיות מנכ"ל, לא צריך "וורקוהוליק" – אלא נציג חרדי. היא רכבה על חסר מבני ציבור ברמה ג2, זה מה שהביא לעלייתה".

"יותר אנשים נשארו בבית, כאלו שהרגישו שלא נעשה מספיק עבורם. אותם מבנים שהיא קבלה בעבר, בנייתם הושלמה לפני כחודש – היא לא באמת הביאה פיתרון". לגבי "הצנחת" מועמד מבחוץ אמר הרב סילברסטיין והדגיש: "יש כאמור מנגנון שיחליט מי יהיה בסוף".

"עליזה בלוך הצליחה לאחד את כל העיר נגדה, זה מתבטא בקריסת התחבורה הציבורית. המשחק הוא לא משחק עצמאי, צריך לדעת לעבוד עם שותפים. למה שרת התחבורה לא הובאה לכאן?".

האזינו לראיון המלא:

 



0 תגובות